miercuri, 2 aprilie 2014

DUPA 33 DE ZILE

Este prima oara de cand am acest blog cand trece o luna fara sa postez ceva. In martie pur si simplu nu am avut timp. Piaţa agitat, toti te intreaba ceva, vor sa vada, vor o consultatie, du-te colo, vino incoace ,,,,actiune si suspans. Turbulentele din politica se resimt in economie, iar cele din economie se reflecta si in finantele private si in afacerile mari. Preturile vor creste general datorita acestei accize grosolane. Ai senzatia ca imaginatia guvernantilor de pe malul Dambovitei este absolut inepuizabila in materie de taxe. iar ei au senzatia ca românii au bani cu nemiluita. Probabil pentru ca vad mereu un Jaguar sau un Bentley nou prin oras. pai bine măi baieti, mai bine duceti-va direct la acei proprietari sii scuturati-i pe ei de bani si lasati restul de 20.000.000 (sau cati om fi,ca nici de un referendum nu mai suntem in stare) in  pace, Piata imobiliara pare tot mai atractiva pentru invesittitorii seriosi. Aproape zilnic cineva anunta o achizitie mare. Lucruri se intampla, banii incep sa circule in imobiliare, probabil ca pana să se simta vântul insa si pe la nivelul românului de rând preturile vor creste cu 20-30%. In mod cert piata imobiliata va creste brusc intr-un anumit moment. Fie anul acesta, fie cel mai târziu la anul, va fi un salt brusc. iar cei ce vor fi ratat trenul vor avea motive sa isi plânga in pumni. Caci banii lor la banca pui nu mai fac, inflatia (fenomen de care romanii nu sunt constienti absolut deloc) va musca zdravan din cont...si iaca asa. Sfatul meu? Cumparati terenuri mici in zone bune. Alt sfat? Cumparati imobile de calitate superioara in locatii cheie. iar BANU MANTA RESIDENCE este in acest moment printre cele mai indicate optiuni .

Un comentariu:

  1. Mie mi se pare ca preturile caselor cresc din ce in ce mai mult, desi piata imobiliara este in decadere. Ca mic exemplu, mi-am cumparat un apartament in sibiu si pe langa faptul ca am dat o groaza de bani, am mai platit si comisioane peste comisioane diverselor agentii imobiliare fara sa primsec servicii pe masura, acestea lasand de dorit. Intrebarea mea este care sunt motivele cresterii preturilor apartamentelor si caselor asa peste noapte?

    RăspundețiȘtergere