miercuri, 2 martie 2011

15 ani de Nobila Casa Rasariteana

Ieri compania noastra a implinit 15 ani. Prins de munca am constatat asta abia seara tarziu, iar partenerii mei abia azi cand le-am atras atentia. Senzatia este deosebita. In 15 ani altii au ingropat zeci de firme, au creat fel de fel de inginerii, de PFA-uri si tot soiul de alte chichite ca re sa le creeze un mic avantaj. Cel mai greu in acesti ani a fost trecerea brusca de la o piata activa la o piata subactiva. Erau zile cu 6-7 vizionari si intalniri, apoi luni de zile in care agenda era 70% goala. Dupa ani de zile (1996-1997, 2002-2007) de crestere a cererii, in momentele in care a aparut problema banilor in piata nu am fost conectati la "vantul schimbarii", astfel incat a trebuit sa ne regrupam ca pe front. Cu pierderi grele. Dar important este ca ne-am regrupat. Intrun moment in care se poate trage o concluzie a crizei - putem spune ca aceasta criza a adus cu ea o intarire a companiei, o specializare suplimentara si o conectare mai adanca la problemele clientilor. Am avut pana acum 15 ani dificili,dar frumosi pentru ca facem ce ne place, ani in care am experimentat direct numeroase situatii de piata. Sper sa avem alti 15 ani de stabiliate si maturitate economica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu